dinsdag 7 oktober 2014

Klant in Kilt

Enkele weken geleden nodigde een klant me uit voor het Schots weekend in Alden Biesen. Het eerste wat je zegt is: "dank je wel voor de uitnodiging, ik kom graag". Het tweede wat je zegt is: "ik moet toch geen kilt dragen zeker?". Gelukkig was een kilt niet nodig. "Daar zorg ik wel voor", zei de klant.

Op 31 augustus ging ik met vrouw en vrienden naar Bilzen en zag mijn klant, met kilt!

Mijn eerste reactie: "fantastisch"! Hij was mooi uitgedost, stijlvol en verzorgd tot in de kleinste details. De Guinness ontbrak niet! Ook bij ons niet :-)

Lovenswaardig dat sommige mensen WEL eens uit hun comfortzone treden. Echt een stimulans om nieuwe paden te betreden.

Auteur

Mijn foto

Als laatbloeier gestart met MARC-eTING. De bedoeling is om kleine en grotere KMO's bij te staan met het opstellen van hun marketingplan. Eenmaal de richting bepaald is, help ik mee met de realisatie van de diverse marketing- en communicatieactiviteiten. "Meten" en "testen" behoren ontegensprekelijk tot deze activiteiten. Starters zijn eveneens welkom om samen hun marketingplan uit te werken.