donderdag 4 december 2014

365 dagen succesvol zijn!

Gisteren heb ik me aangemeld op de site van David en Arjan, met name www.365dagensuccesvol.nl en meteen de 1ste video bekeken.
Geef toe, als je die titel ziet, kijk je verder. Je wil meer weten ook al zegt een klein stemmetje: "opletten Marc!". Maar aangezien ik van een nieuwe klant een goed antiviruspakket ge├»nstalleerd heb, reken ik erop dat ik geen "risico" loop  :-) .

2 ambitieuze heren 
die heel Nederland gelukkig willen krijgen en ze zijn goed op weg. Reeds duizenden bezoekers gingen mij voor en ik ben ongetwijfeld niet de laatste.
Zelf ben ik net gestart, dus veel feedback of commentaar kan ik niet geven, maar de 1ste opdracht is duidelijk: "nadenken over wat ik echt verlang".
Met Sinterklaas en de Kerstman in aantocht kan dat niet al te moeilijk worden maar ik vermoed dat die beide heren niet echt een rol gaan spelen.

Wat verlang je of wat wil je bereiken? 
Ook voor jou als bedrijfsleider ongelooflijk belangrijk en cruciaal. Wat wil je in 2015 bereiken? Heb je een duidelijk antwoord, of kabbelen we maar verder zoals we bezig zijn?
Maak aub tijd om een "deftig" antwoord te formuleren. Houd het realistisch en laat iemand anders eens zijn of haar commentaar erop geven.

Waarom zou je dat doen?
Heel eenvoudig! Het zal jou helpen om de juiste beslissingen te nemen en de juiste middelen in te zetten. Duidelijke doelstellingen vormen het kompas voor alle activiteiten in 2015.

Ik ben benieuwd naar de volgende stappen en initiatieven van David & Arjan en ik wens jullie alvast duidelijke doelstellingen voor 2015! Marc.

Auteur

Mijn foto

Als laatbloeier gestart met MARC-eTING. De bedoeling is om kleine en grotere KMO's bij te staan met het opstellen van hun marketingplan. Eenmaal de richting bepaald is, help ik mee met de realisatie van de diverse marketing- en communicatieactiviteiten. "Meten" en "testen" behoren ontegensprekelijk tot deze activiteiten. Starters zijn eveneens welkom om samen hun marketingplan uit te werken.